ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Για την διεξαγωγής της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν τρία ερωτηματολόγια. Με τα ερωτηματολόγια του μαθητή (Αρχικό Πρωτοβάθμιας, Τελικό Πρωτοβάθμιας, Αρχικό Δευτεροβάθμιας, Τελικό Δευτεροβάθμιας) αναδείχθηκαν οι γνώσεις και οι στάσεις των μαθητών, σχετικά με θέματα εξοικονόμησης ενέργειας και ευαισθητοποίησης στην κλιματική αλλαγή, πριν και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Διαμορφώθηκαν διαφορετικά ερωτηματολόγια για τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, διότι η θεωρητική επεξεργασία των ζητημάτων που διαπραγματεύτηκαν τα παιδιά στο πλαίσιο του Προγράμματος, ήταν πολύ εκτενέστερη στην Δευτεροβάθμια σε σχέση με την Πρωτοβάθμια.
Με τα ερωτηματολόγια του Εκπαιδευτικού (Αρχικό και Τελικό) τα οποία ήταν κοινά τόσο για τους δασκάλους του Δημοτικού, όσο και για τους καθηγητές της Δευτεροβάθμιας, αναζητήθηκαν οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής, καθώς και οι αλλαγές οι οποίες πιθανόν να επήλθαν σε αυτές, εξ αιτίας της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα.
Τέλος, το ερωτηματολόγιο της Σχολικής Μονάδας, το οποίο συμπληρώθηκε με ευθύνη του διευθυντή του σχολείου μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, επιδιώχθηκε η εξαγωγή συμπερασμάτων για την υλοποίηση, την αποτελεσματικότητα και τον αντίκτυπο του προγράμματος, για τις καλές πρακτικές αλλά και για τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν κατά την υλοποίησή του, καθώς και για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν προκειμένου αυτό να επεκταθεί σ όλα τα σχολεία του Δήμου της Αθήνας.