ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Μία από τις επιδιώξεις του έργου, ήταν να δημιουργηθεί ένα δίκτυο με τα σχολεία τα οποία συμμετείχαν σε αυτό, ενώ παράλληλα θα δινόταν η ευκαιρία, κυρίως στους εκπαιδευτικούς, να γνωριστούν μεταξύ τους και να έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν συνεργασίες και στο μέλλον.
Τόσο τα τρία στάδια της επιμόρφωσης, όσο και οι εκδηλώσεις εξωστρέφειας που διοργανώθηκαν από το Δήμο της Αθήνας, έδωσαν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς, να συζητήσουν για τις εμπειρίες τους στο πλαίσιο του έργου, να ανταλλάξουν απόψεις γαι τις λύσεις που δώθηκαν σε διάφορα προβλήματα και γενικά να μοιραστούν τα αποτελέσματα της εργασίας τους.
Κατά την τρίτη φάση της επιμόρφωσης, ζητήθηκε από όλους τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν, είτε μόνοι τους είτε συλλογικά με τους συναδέλφους του σχολείου τους, την περιγραφή μιας καλής πρακτικής που βίωσαν στο πλαίσιο του έργου και η οποία θα άξιζε να διαχυθεί σε όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στο έργο.
Οι ομάδες των εκπαιδευτικών συζήτησαν τις καλές πρακτικές που παρουσίασαν και αυτές αποτέλεσαν πολύτιμη βάση για την προετοιμασία της πρότασης προς το δήμο της Αθήνας, σχετικά με την ανάπτυξη ενός σχεδίου δράσης για τα θέματα κατανάλωσης ενέργειας στα σχολικά κτίρια.
Μπορείτε να δείτε τις Καλές Πρακτικές που περιγράφηκαν από τους εκπαιδευτικούς.
ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΕΥΤEΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
POSTERS
Η συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών στο έργο, προϋπέθετε τη βούλησή τους να δουλέψουν ομαδικά. ‘Όλες οι εργασίες που είχαν να κάνουν στηριζόντουσαν στη συνεργασία και στην αλληλοϋποστήριξη.
Αυτή η επιλογή δημιούργησε ένα πρόβλημα οργάνωσης της εργασίας, διαχείρισης του χρόνου μαθητών και εκπαιδευτικών και αναζήτησης του καλύτερου τρόπου για να διασφαλίζεται η επικοινωνία μεταξύ τους.
Επιλέχτηκε λοιπόν να δημιουργηθεί μία “ηλεκτρονική τάξη”, με χρήση μίας LMS πλατφόρμας (moodle), στην οποία θα εγγραφόντουσαν όλα τα σχολεία, καθώς και όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο έργο. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίστηκε ότι όσα δημιουργούσε το ένα σχολείο θα μπορούσε να τα δει κάποιο άλλο και να πάρει ιδέες, ότι το παραγόμενο υλικό θα ήταν καλά οργανωμένο και ότι θα δινόταν η δυνατότητα ασύγχρονης επικοινωνίας μεταξύ των μελών των ομάδων.
Η ψηφιακή τάξη είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση
http://athensecoschools.gr/moodle/
Mε την ολοκλήρωση του έργου κάθε σχολείο κλήθηκε να δημιουργήσει ένα poster παρουσιάζοντας κάποια σημεία από την εργασία που έγινε στο πλαίσιο του έργου. Όλες αυτές οι δημιουργίες εκτέθηκαν στην Τεχνόπολη του Δήμου της Αθήνας κατά τη διάρκεια της εκδήλωση ς που πραγματοποιήθηκε εκεί με το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς 2018-19, η οποία ήταν και η βασική χρονιά δραστηριότητας μέσα στα σχολεία.