Loading...
Οι Συνεργάτες 2019-09-28T23:52:35+00:00

Η υλοποίηση του έργου προφανώς στηρίχτηκε κατά κύριο λόγο στους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτό. Πολύ σημαντική ήταν και η παρουσία των 20 επιμορφωτών που ανέλαβαν το έργο της επιμόρφωσής των εκπαιδευτικών,  ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν, μαζί με τους μαθητές τους τις δράσεις που είχαν προβλεφθεί, καθώς και να ολοκληρώσουν την εκπαιδευτική έρευνα, τα στοιχεία της οποίας είναι πολύτιμα προκειμένου να καταλήξουμε στη Λευκή Βίβλο με τις βέλτιστες πρακτικές, την οποία θα παραδώσουμε ως τελικό αποτέλεσμα στον Δήμο της Αθήνας.

Παράλληλα για να μπορέσουν να γίνουν όλα αυτά το έργο είχε κάποιους συνεργάτες, οι οποίοι με συγκεκριμένους ρόλους εργάστηκαν εντατικά για αυτό σε όλη τη διάρκειά του.

ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΗΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΗΣΑκαδημαϊκός Συντονιστής
Ο κ Κοντογιάννης εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία από το 1987. Παράλληλα είναι επιμορφωτής στο Επιμορφωτικό Ινστιτούτο του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
Από το 2011 διευθύνει το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας και είναι Αντιπρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αθηναίων. Έχει σπουδάσει Μηχανικός Μεταλλείων στο ΕΜΠ και Φυσικός στο ΕΚΠΑ, και οι μεταπτυχιακές του σπουδές είναι στην Φιλοσοφία της Επιστήμης (MPh από το τμήμα ΜΙΘΕ του ΕΚΠΑ) και στην εκπαίδευση Ενηλίκων (MEd από το ΕΑΠ).
Στο Πρόγραμμα είχε τη συνολική ευθύνη του ακαδημαϊκού συντονισμού, από την οργάνωση των σταδίων της επιμόρφωσης και τη διαμόρφωση των προδιαγραφών του εξοπλισμού που αποκτήθηκε στο πλαίσιο του έργου, μέχρι την παρακολούθηση των δράσεων των σχολείων και τη διαμόρφωση του περιεχομένου των εκδηλώσεων δημοσιοποίησης που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του έργου.

.

ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΕΥΑ
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΕΥΑΥποστήριξη Εκπαιδευτικών
Η Εύα Γρηγοριάδου είναι αρχιτέκτονας, ερευνήτρια, υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει σπουδάσει Αρχιτεκτονική στο Πολυτεχνείο Κρήτης και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στο πρόγραμμα “International Cooperation, Sustainable Emergency Architecture” του Universidad Internacional de Catalunya στη Βαρκελώνη. Η έρευνά της εστιάζει σε θέματα συμμετοχικού σχεδιασμού, εκπαίδευσης και συσχετισμών φύλου – χώρου.
Στο Πρόγραμμα είχε την ευθύνη της υποστήριξης των εκπαιδευτικών κατά την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων στα σχολεία τους, την υποβοήθηση της εκπαιδευτικής έρευνας και την υποστήριξη της υλοποίησης των δράσεων δημοσιοποίησης του Προγράμματος.

.

ΤΣΟΛΑΚΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΤΣΟΛΑΚΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣΥπεύθυνος Παραγωγής των Φύλλων Εργασίας
Ο κ. Τσολάκος είναι εκπαιδευτικός σε δημόσια δημοτικά σχολεία. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές είναι για τις “Τ.Π.Ε. για την Εκπαίδευση” και το θέμα της διπλωματικής εργασίας αφορούσε στη χρήση των φορητών ψηφιακών συσκευών (smartphones, tablets κ.λ.π.) στην Περιβαλλοντική εκπαίδευση. Είναι επιμορφωτής σε σεμινάρια εκπαιδευτικών (Κ.Π.Ε. και της Δ/νσης Π.Ε. Α΄Αθήνας) σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς (της παραπάνω Δ/νσης) στις διαδικτυακές πλατφόρμες συνεργασίας τους κατά την υλοποίηση των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Έχει συνεργαστεί στη συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη προγραμμάτων Π.Ε. Στο Πρόγραμμα, είχε την ευθύνη της ανάπτυξης των φύλλων εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑΥπεύθυνη Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού
Η Μαρία Δημοπούλου είναι εκπαιδευτικός και εργάζεται στην Α΄ Δ/νση Π.Ε Αθηνών ως Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Έχει σπουδάσει Βιολογία στο Université Libre de Bruxelles, Παιδαγωγικά στο ΕΚΠΑ και Ειδική Αγωγή στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Έχει μεταπτυχιακό (ΜEd) στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Κύπρου .
Έχει εργαστεί στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Έχει σχεδιάσει και συντονίσει 3 σχολικά θεματικά Δίκτυα, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή σχολικών εγχειριδίων και ποικίλου εκπαιδευτικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, καθώς και στον παιδαγωγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση πολλών περιβαλλοντικών προγραμμάτων.
Στο Πρόγραμμα είχε την ευθύνη της προσαρμογής του εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και την ευθύνη παραγωγής της “Λευκής Βίβλου” προς τον Δήμο Αθηναίων, προκειμένου να βοηθήσει σχολεία να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα Κλιματικής Αλλαγής και να αναπτύξουν σχέδιο δράσης για τη μείωση του οικολογικού τους αποτυπώματος.
.
ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΓΙΑ
ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΓΙΑΥποστήριξη Εκπαιδευτικών
Η κ Ανδρέου είναι πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός ΗΥ (ΕΜΠ) και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο πρόγραμμα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου.
Ασχολείται με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, την Εξοικονόμηση Ενέργειας και την βελτιστοποίηση Ενεργειακής Απόδοσης και είναι επιμορφώτρια ενηλίκων με αντικείμενο την μεταφορά τεχνικής γνώσης για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε μη ειδικούς.
Στο Πρόγραμμα είχε την ευθύνη της υποστήριξης των εκπαιδευτικών κατά την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων στα σχολεία τους, την υποβοήθηση της εκπαιδευτικής έρευνας και την υποστήριξη της υλοποίησης των δράσεων δημοσιοποίησης του Προγράμματος.

.

ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑΑνάπτυξη και Συντήρηση της Πλατφόρμας Moodle
Η κ. Μπούμπουκα εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 2000. Παράλληλα έχει εργαστεί ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών σε πολλά θεσμοθετημένα προγράμματα του Υπουργείου παιδείας και έχει διδάξει στην κατεύθυνση “Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση” του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΘΕΠΑΕΕ του ΕΚΠΑ.
Έχει πτυχίο Ηλεκτρολόλου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ από το ΕΜΠ, μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση επιχειρήσεων (διατμηματικό πρόγραμμα ΟΠΑ και ΕΜΠ) και διδακτορικό στην ερευνητική περιοχή της διδακτικής της πληροφορικής και της χρήσης ΤΠΕ στην εκπαίδευση από το τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ. Στο Πρόγραμμα, είχε την ευθύνη της ανάπτυξης και της συντήρησης της Ηλεκτρονικής Τάξης στην πλατφόρμα Moodle, η οποία χρησιμοποιήθηκε τόσο ως αποθετήριο του εκπαιδευτικού υλικό και του υλικού της επιμόρφωσης, όσο και ως χώρος προβολής των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στα σχολεία κατά τη διάρκεια του Προγράμματος.
ΠΗΛΙΟΥΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΗΛΙΟΥΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΥπεύθυνος Εκπαιδευτικής Έρευνας
Ο κ. Πήλιουρας είναι Υπεύθυνος Αγωγής Υγείας της Γ΄ Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας. Είναι δάσκαλος και μαθηματικός, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Είναι μέλος συγγραφικών ομάδων διδακτών εγχειριδίων και λογισμικών με εμπειρία στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: συνεργατική διερεύνηση στα μαθήματα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, ανάλυση λόγου, χρήση και αξιοποίηση της Ιστορίας και της Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιστημών, αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
Στο Πρόγραμμα, σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, είχε την ευθύνη του σχεδιασμού της Εκπαιδευτικής Έρευνας και της ανάπτυξης των ερωτηματολογίων που χρησιμοποιήθηκαν, καθώς και την ευθύνη για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από αυτήν.

.
.

ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΙΛΤΟΣ
ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΙΛΤΟΣΥποστήριξη Εκπαιδευτικών
Ο Μίλτος Τσακίρης είναι αρχιτέκτονας .Έχει ασχοληθεί ενεργά με τις νέες τεχνολογίες στα πεδία της προσαρμόσιμης Αρχιτεκτονικής και των «έξυπνων» συστημάτων. Έχει σπουδάσει Αρχιτεκτονική στην πολυτεχνική σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και είναι μεταπτυχιακός φοιτητής του στο πρόγραμμα “Design for Performance and Interaction ” στο Bartlett School of Architecture του University College London. Ασχολείται με τον σχεδιασμό και την κατασκευή διαδρώντων χώρων και αυτοματοποιημένων συστημάτων. Στο Πρόγραμμα είχε την ευθύνη της υποστήριξης των εκπαιδευτικών κατά την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων στα σχολεία τους, την υποβοήθηση της εκπαιδευτικής έρευνας και την υποστήριξη της υλοποίησης των δράσεων δημοσιοποίησης του Προγράμματος

.